tisdag 1 december 2009

usch!

Julkalendern i morse tycker jag var super tråkig, förut när jag var mindre kollade jag på supersara och henrik saken för då gick det som serie men i år kom det ju en julkalender också. Vi får se om jag fortsätter kolla, jag tycker man få en sån julkänsla när man kollar på de, och öppna små luckor och får en chokladbit, jag tycker man aldrig bli för stor för sånt det är ju bara mysigt, en riktig julkänsla tycker jag.

Skolan gick bra också, svenska sista lektionen, hann inte med så värst mycket men det var för att jag satt brevid Lance, man kan ju inte jobba när man har han i närheten det går verkligen inte, haha han snacka hela tiden, haha jobbig! Efter skolan var jag ju med mardin, och då kollade vi lite på klädsidor på internet och jag hittade en ganska fin kläning tycker jag själv, den var svart och siden, kanske ska satsa på den då. Det kommer bild sen.

Det är super kallt ute nu verkligen, jag märkte det när jag cyklade hem från mardin, det är verkligen super kallt, mina kinder var helt röda lika så näsan, och det var super kallt om fötterna och händerna. Usch, jag vill inte ha vinter kan vi klara oss utan lite mer av höst och sommar tycker jag. Det är bara kallt och så, men bara på julafton då ska det vara snö, för annars är det inte nå fint och mysigt!

Nu på kvällen blir det våfflor och sen lite senare ska jag städa och plugga sen vid nio tiden blir det andra avenyn och efter det ska jag träna mera på glosorna för jag har dom tills imorgon och jag kan typ inga. Ska äta nu kanske kommer ett till sen.
p u s s

0 kommentarer: