lördag 5 december 2009

sjuklingar

Hejhej, och så var man sjuk, både jag och Mimmi:(
Vi skulle ju hem till Ellen idag på glöggmingel, man dricker typ glögg och har det mysigt, sen hade vi tänkt att kolla på orphan men det sket sig ju, så istället för det ska man sitta hemma hela dagen och inte göra nånting. Men vi ska käka med dom nån gång istället, eftersom att det inte blev nått idag.

Dagens planer blir väl bara att sitta vid datan käka mat tvn och kanske läsa lite.
Jag har även måla naglarna svart blev dom, super läckert tycker jag, jag älskar svarta naglar snyggaste naglacket lätt! ska ha svarta naglar på grötlunchen också för det passar till kläderna, det är verkligen super skönt att ha kläderna klara, för det var verkligen svårt att hitta nått har ju kollat på Internet varenda dag, men jag hittade i alla fall.

Nu ska jag kolla på Riverside det har jag inte gjort idag, skriver mera sen, jag kanske inte kommer uppdatera bloggen så mycket idag för ska vila mest så jag blir frisk snart inte nå roligt och vara sjuk inte. Men ni får ha de så bra.
p u s s

0 kommentarer: